خودرو KMC T8 یک پیکاپ دودیفرانسیل نسبتاً بزرگ و یکی از آخرین محصولات خودرویی کرمان موتور بوده که به بازار عرضه شده است.

در طراحی بیرونی KMC T8  از تویوتا هایلوکس و پیکاپ‌های امریکایی الهام گرفته شده که ظاهری بسیار جذاب حاصل آمده  و امکاناتی که در این خودرو به کارگرفته شده،  با استقبال نسبتا خوبی در بازار مواجه شده است. فناوری به کار رفته در آن باعث افزایش قدرت موتور، صرفه جویی در مصرف سوخت، حرکت نرم و راحت، ترمزگیری مناسب و ایمن، کنترل، استفاده و نگهداری بهینه از خودرو میشود.

این خودرو به دلیل مجهز بودن به سیستم دو دیفرانسیل سه حالته و موتور توربو با قدرت ۱۷۴ اسب بخار و گشتاور ۲۹۰ نیوتن متر و  قابلیت حرکت در سربالایی ۳۰ درجه می‌تواند نظر آفرودبازها را جلب کند.

برای این خودرو سه نوع رانندگی در حالت های دیفرانسیل عقب، دو دیفرانسیل سبک و دو دیفرانسیل سنگین در نظر گرفته  شده تا بتوان در مسیرهای مختلف به چسبندگی لازم و انتقال گشتاور بهینه دست یافت.

در ادامه این مقاله سعی داریم لوازم مصرفی این خودرو از قبیل شمع، روغن موتور، روغن گیربکس، روغن ترمز و . . . را به شما عزیزان معرفی کنیم که برای صاحبان این خودرو اطلاعات مفیدی خواهد بود.

شمع موتور مناسب KMC T8 کرمان موتور :

شمع به کار رفته در  این خودرو با توجه به مشخصات موتور خودرو کد حرارتی 6 بوش که در رده شمع های سرد دسته بندی میشود قرار دارد. همچنین مشخصات فنی دقیق تر این خودرو شمع موتور یورو 4 با پایه استاندارد 26.5  میلی متر، سایز آچار 16 و سایز رزوه 12می باشد.

کد شمعی که در فروشگاه یدک کار برای این خودرو در دسترس است شمع ایریدیوم-پلاتینیوم انجیکا با کد فنیSILZKR7B11میباشد که بیش از 100 هزار کیلومتر روی خودرو کارکرد دارد  که از طریق لینک زیر میتوانید نسبت به خرید آن اقدام نمایید:

روغن موتور مناسب KMC T8 کرمان موتور :

اگر دمای محیط حدود C 40~C 20 -باشد، 10W40 با گرید SM یا باالتر
اگر دمای محیط کمتر از C°30 -است، 5W30 با گرید SM یا باالتر

میزان روغن موتور: 5( 5.7 در اولین پر کردن مخزن)

روغن گیربکس مناسب KMC T8 کرمان موتور :

روغن گیربکس مناسب این خودرو Gl-4 75W85 میباشد.

روغن فرمان مناسب KMC T8 کرمان موتور :

روغن فرمان این خودرو با توجه به مشخصات درج شده در دفترچه خودرو ATF سه خط بوده و ظرفیت مخزن روغن فرمان 0.8 می باشد.

روغن ترمز مناسب KMC T8 کرمان موتور :

ترمز خودرو KMC T8 کرمان موتور از نوع DOT4 میباشد.

دیدگاه‌ها (0)

فعلا دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاه جدید

محصول به لیست علاقمندی افزوده شد
محصول به لیست مقایسه افزوده شد