ویژگی کابل تقویت منفی

کابل تقویت منفی چیست؟
کابل تقویت منفی باتری کابلی است که مسیر جریان منفی باتری در مدار برقی خودرو را بهبود بخشیده و پوشش بیرونی آن از جنس سیلیکون خالص بوده وسیم آن از جنس مس بوده که با قلع آبکاری شده است.

همانطور که میدانیم امروزه سیستم برق خودروها به علت گسترش تجهیزات نصب شده بر روی آنها و پیچیدگی های سیستم مدیریت موتور نیازمند تغذیه مناسب است.

باتری خودرو دارای دو بخش مثبت و منفی است که اکثر مصرف کننده های داخل خودرو سیم مثبت خود را از باتری گرفته اند ولی برق منفی آنها از بدنه خودرو تامین میشود که  در مواردی از جمله بالا رفتن عمر خودرو دچار ضعف شود.

برای چه خودروهایی نیاز هست که از کابل تقویت منفی استفاده شود؟

خودروهایی که دارای سیستم صوتی قوی و چراغ های پرمصرف و پرتوان هستند،آمپر خروجی باتری آنها ضعیف است،مدام کولر روشن میکنند،در آب و هوای گرم زندگی میکنند و اکثر اوقات فن آن ها روشن است ممکن است با مشکلاتی از قبیل کاهش شتاب و قدرت خودرو،بالا رفتن دمای آب،کارنکردن به موقع فن خودرو،کاهش نور چراغ و بالارفتن کند شیشه های خودرو مواجه شوند.

در این مواقع برای رفع مشکل میتوانیم به منظور ایجاد کانالی جدید برای جریان بهتر و روان تر برق از کابل تقویت منفی باتری  کمک بگیریم.

کابل تقویت منفی چه مزایایی دارد؟

مهمترین قسمتی که کابل تقویت منفی میتواند عملکرد خود را نشان دهد در فصل گرما و هنگام کولر گیری است که با استفاده از این کابل برق مورد نیاز برای درجریان قرار گرفتن کمپرسور کولر تامین کرده و از افت شتاب و قدرت خودرو در هنگام کولرگیری جلوگیری میکند همچنین کابل تقویت منفی به تقویت برق خودرو،افزایش شتاب و قدرت موتور،طول عمر بهتر باتری و برطرف کردن نوسانات جزئی خودرو کمک شایانی کند.

آموزش نصب کابل تقویت منفی:

طریقه ی نصب این کابل بر روی خودرو بسیار آسان و به این صورت است که یک سرکابل را به قطب منفی باتری و سر دیگر آن را به قسمتی از بدنه خودرو متصل میکنیم.

کابل تقویت منفی برای چه خودروهایی قابل استفاده است؟

این کابل را برای تمامی خودرو ها از جمله گروه پژو،ایرانخودرو،سایپا و رنو میتوان استفاده کرد.

دیدگاه‌ها (0)

فعلا دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاه جدید

محصول به لیست علاقمندی افزوده شد
محصول به لیست مقایسه افزوده شد