شمع موتور بوش ساخت روسیه

داستان شمع موتور روسی

در این مقاله قصد داریم در مورد شمع بوش روسی صحبت کنیم،کمپانی بوش بیشتر از 100 سال است که شمع موتور تولید میکند، مثلا 50 سال پیش یک شرکت در ایران لایسنس شمع نور را گرفت، این شرکت 50 سال است که شمع موتور تولید میکند و به اسم شمع نور شناخته میشود.برای روسیه هم اتفاقی مشابه افتاد، از سال 2008 به بعد تولید شمع های معمولی در آلمان - که جنس آن ها هم اکثر از نیکل و مس بود- توجیه اقتصادی نداشت.چراکه  اگر این شمع ها در آلمان تولید میشد به دلیل هزینه بالای تولید بازارهای برزگی مانند آسیا و خاورمیانه را از دست میداد.نیاز بود که این محصولات با هزینه ی پایین تر در روسیه تولید و در بازارهای ذکر شده مصرف شوند.این اتفاقات باعث شد که لایسنس این سری شمع ها به روسیه واگذار شود و شمع بوش روسی متولد شود.

چه برند شمعی در روسیه تولید میشود؟

نکته ای که باید در نظر داشت این است که تنها برند شمع موتوری که در روسیه تولید میشود، شمع موتور بوش است. این سری شمع ها اورجینال و تحت لیسانس بوش تولید میشوند.این سری شمع ها کیفیت خوب و قیمت قابل قبولی را در بین دیگر شمع ها دارند. لذا باید توجه داشته باشید که مثلا شمه شامپیون روسی یا شمع دنسوی روسی نداریم.

آیا روسیه شمع بوش سوزنی هم تولید میکند؟

نکته دیگری که باید به آن توجه کرد این است که رسیه شمع بوش سوزنی تولید نمیکند و تمام شمع های بوش سوزنی تولید شده ساخت آلمان میباشند.لایسنس شمع های سوزنی فعلا به روسیه واگذار نشده است.از سری شمع های بوش که لایسنس آن ها به روسیه واگذار شده است میتوان به شمع های بوش سوپر، سوپر پلاس و بوش معمولی جعبه آبی اشاره کرد.

شمع های بوش ساخت روسیه اکثرا در چین کپی میشود و اگر به شایت های مثل علی بابا یا سایت های دیگر سر بزنید انواع این شمع های فیک را خواهید دید، پیشرفت کپی  کاران به حدی است که بارکد این شمع ها راهم کپی میکنند.

تشخیص اصالت شمع بوش

ما در مقاله ای دیگر به تشخیص  شمع بوش اصلی و فیک پرداخته ایم و در آن مقاله به شما کمک میکنیم انواع مدل شمع خودرو بوش رو بهتر بشناسید و در کنار آن، از مدل های تقلبی شمع بوش و حقه های کپی کاران پرده بر میداریم.به بررسی کامل جزییات شمع ماشین بوش میپردازیم از رنگ آلیاژ تا نوع بسته بندی و چسب جعبه و حتی بررسی شماره فنی های که دیگر تولید نمیشوند ولی هنوز در ایران وجود دارند.

اما به عنوان یک خریدار چگونه مناسب ترین انتخاب را داشته باشیم؟

 تمام شمع موتورهای موجود در یدک کار دارای  گارنتی اصالت مادام العمر هستند.یعنی از لحظه خرید تا آخرین لحظه ای که شمع روی خودرو شما کار میکند،یدککار اصالت آن را ضمانت میکند! و در صورت اثبات اینکه شمع موتور خریداری شده از یدککار تقلبی است، یدککار با توجه به نرخ روز آن شمع هزینه آن را به شما عودت میدهد.

تمام تلاش یدککار بر این است که شما همراهان عزیز متناسب با هزینه و نیازهای خودرو خود همواره بهترین انتخاب را داشته باشید. برای انتخاب بهترین شمع خودرو متناسب با نیاز خود میتوانید از طریق پشتیبانی واتساپ یا دایرکت اینستاگرام با مشاوران فنی یدککار در ارتباط باشید.

دیدگاه‌ها (0)

فعلا دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاه جدید

محصول به لیست علاقمندی افزوده شد
محصول به لیست مقایسه افزوده شد