معرفی شمع موتور NGK

شناخت تخصصی شمع موتورNGK ژاپن

محصولات شمع موتور ان جی کی این روزها در ایران سروصدای زیادی به پا کرده اند و با اطمینان میتوان گفت سهم 50 درصدی از بازار ایران را در اختیار گرفته است،کیفیت، دقت،ظرافت،کارکرد مطلوب ویژگی های بارز محصولات ngk میباشد، در این بلاگ سعی داریم محصولات این شرکت ژاپنی را معرفی نماییم،4 دسته از محصولات ان جی کی NGK در ایران فروش بسیار بالای دارند،انواع مختلف کد حرارتی و فیلر شمع مناسب خودروهای تویوتا، هیوندای،کیا، سانگ یانگ، مزدا،سوزوکی، پژو، رنو، ایرانخودرو، نیسان و... توسط برند انجیکا عرضه میشود،این محصولات همگی در دسته یندی شمع موتور های سوزنی NGK قرار میگیرند که در ادامه معرفی خواهیم کرد.

شمع موتور سوزنی پلاتینیوم  NGK GPOWER

اولین گروه شمع موتور های سوزنی جی پاور NGK G-POWER میباشد،این گروه از کلاس شمع موتور های سوزنی پلاتینیوم و دارای ویژگی های قابل قبول و قیمت مناسب میباشند،شمع موتورجیپاور دارای آلیاژ فلزی سه بعدی برای جلوگیری از گریپاژ،نیکل خالص در الکترود منفی،چینی آلومینیوم سیلیکات خالص و کارکرد 20 تا 30 هزار کیلومتراست،شمع موتورجی پاور با بسته بندی زرد رنگ همانند تصویر زیر تولید میشود.

شمع موتور NGK GPOWER

شمع های سوزنی پلاتینیوم جی پاور،پایه بلند و پایه کوتاه، دارای قیمت مناسب حدود 30 الی 45 هزار تومان به ازای هر عدد (دلار12000) و فروش مطلوبی میباشند،این موضوع باعث ورود سهم زیادی کالای فیک یا تقلبی و کپی شمع ان جی کی به ایران شده است،تشخیص اولیه محصولات فیک تنها از طریق  مقایسه با نمونه اصلی قابل انجام است و این موضوع توسط کارشناسان ما انجام شده و در بلاگی دیگر بصورت تخصصی به این موضوع خواهیم پرداخت. بهرحال توصیه ما به شما خرید از منابع معتبر و فروشگاه ها و نمایندگی های مجاز میباشد. فروشگاه یدک کار بعنوان یکی از توزیع کنندگان عمده ان جی کی در ایران میباشد،محصولات ما از نمایندگی رسمی ان جی کی DUBAI NGK SPARKPLUGS DEALERتامین میشود و شما میتوانید با قیمت دست اول و بسیار مناسب تر نسبت به فروشگاه های دیگر خرید نمایید.

 

شمع سوزنی ایریدیم NGK IRIDIUM IX

دومین گروه به شمع موتور سوزنی ایریدیم ای ایکس NGK IX مشهور است،همانند تصویر این شمع موتور دارای سوزن ایریدیم میباشد، در واقع تنها تفاوت انها با جی پاور سوزن ایریدیم و الکترود منفی از جنس نیکل و بصورت برش خورده میباشد.

NGK IRIDIUM IX

ایریدیم ای ایکس از جرقه زنی پیشرفته و دقیق برخوردار است،عمر مفید شمع های سوزنی ایریدیم IX پایه بلند و کوتاه ، 40 تا 50 هزار کیلومتر و قیمت آن در حدود 70 تا 80 هزار تومان(دلار 12000) متغییراست.ایریدیم ای ایکس NGK IRIDIUM IX دارای جعبه سرمه ای رنگ همانند تصویر زیر است،این محصول هم متاسفانه دستخوش تقلب و کپی شده است،دقت داشته باشید خرید از منابع معتبرتنها راه جلوگیری ازخرید کالای تقلبی میباشد.

شمع سوزنی ایریدیم ای ایکس ان جی کی

شمع موتور سوزنی ایریدیم - پلاتینیوم  NGK IRIDIUM-PLATINUM

سومین گروه شمع موتور های ایریدیم _ پلاتینیوم میباشد،این شمع موتور ها در یک رده بالاتراز لحاظ کارایی و قدرت قرار میگیرند،دلیل این ویژگی داشتن پلاتینیوم تزریق شده در الکترود منفی میباشد،همانند تصویر زیر الکترود منفی سری ایریدیم – پلاتینیوم متفاوت بوده و دارای یک خال ظریف بصورت تزریقی میباشد.

شمع موتور سوزنی NGK ایریدیم

این محصولات در دو بسته بندی در ایران موجود هستند، بسته بندی قرمز تویوتا یا به سفارش شرکت تویوتا به رنگ قرمز و بسته بندی آبی به سفارش خودروهای کره ای که هردو گروه تولید ژاپن میباشند و تنها در در ویژگی های ذاتی آنها مانند کد حرارتی و یا مقاومت داخلی متفاوت هستند.شمع موتور های ایریدیم لیزری ان جی کی دارای محدوده قیمت 85 تا 90 تومان (دلار 12000) میباشند،عمر مفید این محصولات 60 تا 100 هزار کیلومتر میباشد،تا زمان نگارش این بلاگ مورد تقلبی و فیک آن گزارش نشده است اما امکان ورود آن به بازار ایران با توجه به بالا رفتن قیمت نمونه اصلی آن زیاد شده است ،شما میتوانید با اطمینان از اصالت کالا از فروشگاه یدک کار خرید نمایید.

 

شمع موتور سوزنی ایریدیم لیزری  NGK LASER IRIDIUM-PLATINUM

چهارمین گروه شمع موتور های لیزری ان جی کی میباشند،این محصولات دارای دو کلاس پلاتینیوم و ایریدیم میباشند،در کلاس پلاتینیوم محصول سوزن آن از جنس پلاتینیوم لیزری میباشد،جوش لیزری یکی از روش های تزریق و تولید سوزن میباشد،محصولات لیزری دارای کیفیت و قدرت بیشتر و قیمت گرانتر هستند، کلاس ایریدیم لیزری همانند سری پلاتین بصورت جوش لیزری تولید و دارای بالاترین سطح کیفیت و قدرت و کارکرد و قیمت هستند،در سری لیزری ان جی کی محصولات دو سر سوزن از محبوبیت بالایی برخوردار هستند،دوسر سوزن به معنای اینست که همانند تصویر زیر هم الکترود منفی و هم الکترود مثبت از نوع سوزنی میباشد.

شمع لیزری دوسر سوزن

محصولات لیزری دارای جعبه طوسی رنگ و بسته بندی 4 عدد میباشند.

شمع لیزری ایریدیم ان جی کی

این محصولات بدلیل قیمت بالا دارای نمونه تقلبی در بازار ایران هستند،در خرید این محصولات بسیار دقت فرمایید،میتوانید محصولات لیزری ان جی کی را با قیمت دست اول از یدک کار خرید نمایید.

شما میتوانید از طریق لینک محصولات کامل ان جی کی در فروشگاه یدک کار بازدید نمایید.

اکنون شما مدل های مختلف شمع موتور ان جی کی را شناختید،در مقاله بعدی یدک کار ما راهنمای شناسایی شمع های اصلی و تقلبی، رو به شما معرفی میکنیم.

 

تفاوت فروشگاه یدک کار با سایر فروشگاه ها :

ما با تکیه بر واردات و فروش عمده،محصولات را به دست مشتریان میرسانیم،در فروشگاه یدک کار شما محصولات را بدون واسطه و مستقیم از واردکننده یا عمده فروش خرید میکنید،در عمل این حذف واسطه ها باعث کاهش حداقل 30 درصد قیمت نهایی کالا میشود،لازم به ذکر است ما همواره محصولات اصلی و تقلبی مشابه را از طریق بلاگ یدک کار به مشتریان اطلاع رسانی میکنیم تا فروشگاه های نا معتبر و سود جو با قیمت های کاذب و کمی پایین تر از قیمت یدک کار نتوانند حقوق شما در خریداری محصولات اورجینال را ضایع نمایند.

عمده فروشی یدک کار

یدک کار را در شبکه های مجازی دنبال کنید

صفحه اینستاگرام یدک کار        کانال تلگرام یدک کار

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مقاله در کادر پایین ثبت و در بحث ما شرکت کنید.

حق نشر و کپی برداری از مطالب و تصاویر برای فروشگاه تخصصی یدک کار محفوظ است.

دیدگاه‌ها (0)

فعلا دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاه جدید

محصول به لیست علاقمندی افزوده شد
محصول به لیست مقایسه افزوده شد