نکته طلائی در شناخت شمع اصلی بوش

نکته طلائی شناخت شمع بوش اصلی

در این مقاله سعی داریم یکی از روش های تشخیص اصلی یا تقلبی بودن شمع موتور های تولید کمپانی بوش را باهم بررسی کنیم.ما در یدک کار قبلا هم مقاله هایی برای تشخیص اصالت شمع بوش نوشته ایم.اما پیشرفت فیک فروشان و متقلبان مارا بر این داشت که نکته ای طلایی را برای تشخیص اصالت شمع بوش به شما معرفی کنیم.

برای بررسی اصالت شمع ، در بسته بندی شمع تکی بوش – یعنی جعبه هایی که داخل جعبه 10 تایی یا 4 تایی هستند- قسمتی وجود دارد که بارکد محصول روی آن چاپ شده است، اگر ناخن خود را روی آن قسمت بکشید احساس میکنید که این قسمت از چاپ دارای برجستگی هایی است، و با چاپ بقیه قسمت جعبه متفاوت است.

این روش فعلا توسط فیک فروشان کپی نشده است و در جعبه های فیک این ویژگی وجود ندارد یعنی چاپ قسمت بارکد هم مانند دیگر قسمت های جعبه به صورت افست بوده و تفاوتی با قسمت های دیگر ندارد.

این نوع چاپ نیاز به تکنولوژی خاصی دارد،اما راه تقلب در این مورد هم وجود دارد، به این صورت که فیک فروشان بتوانند به جعبه های اصلی تکی توسط تعمیرگاه ها یا فروشگاه ها دسترسی پیدا کنند و شمع های فیک را داخل آن قرار دهند.

به هر صورت راه های تقلب در حوزه شمع موتور بسیار زیاد است، پس سعی کنید از محلی مطئن خرید کنید تا در دام فیک فروشان نیافتید.

اما به عنوان یک خریدار چگونه مناسب ترین انتخاب را داشته باشیم؟

 تمام شمع موتورهای موجود در یدک کار دارای  گارنتی اصالت مادام العمر هستند.یعنی از لحظه خرید تا آخرین لحظه ای که شمع روی خودرو شما کار میکند،یدککار اصالت آن را ضمانت میکند! و در صورت اثبات اینکه شمع موتور خریداری شده از یدککار تقلبی است، یدککار با توجه به نرخ روز آن شمع هزینه آن را به شما عودت میدهد.

تمام تلاش یدککار بر این است که شما همراهان عزیز متناسب با هزینه و نیازهای خودرو خود همواره بهترین انتخاب را داشته باشید. برای انتخاب بهترین شمع خودرو متناسب با نیاز خود میتوانید از طریق پشتیبانی واتساپ یا دایرکت اینستاگرام با مشاوران فنی یدککار در ارتباط باشید.

دیدگاه‌ها (0)

فعلا دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاه جدید

محصول به لیست علاقمندی افزوده شد
محصول به لیست مقایسه افزوده شد