کسب درآمد از یدک کار با سیستم بازاریابی شبکه ای

پس از ثبت نام و تایید حساب کاربری تان میتوانید با ارسال لینک مخصوص خود در رابطه با هر محصول به دوستان، آشنایان و یا مشتریانتان از خرید آن ها کسب درآمد کنید. در ادامه آموزش کامل پنل درآمدی رو مشاهده خواهید کرد.

درآمد های کسب شده در سامانه همکاری هم به صورت نقدی و هم به صورت خرید کالا میتواند مورد استفاده قرار بگیرد.

ورود به سایت یدک کار:

برای ورود به وب سایت رسمی یدک کار عبارت yadacar.com را در گوگل جستوجو و یا در بخش url تایپ کنید.

یدک کار

جهت جلوگیری از بروز اشتباه و متضرر شدن حتما به نام وب سایت یدک کار دقت کنید. 

یدک کار

 فقط آدرس YADACAR.COM مورد تایید مجموعه یدک کار می باشد و مابقی وب سایت های مشابه فیک بوده و هیچگونه ارتباطی با این مجموعه ندارند.

ورود به سامانه کاربری یا ثبت نام:

برای فعالیت در سامانه کسب درآمد نیاز هست که یک پنل کاربری داشته باشید.در صورتی که قبلا ثبت نام کرده اید وارد سامانه کاربری خود شوید.

و در غیر اینصورت  با کلیک بر روی لینک "حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید." وارد بخش ایجاد پنل شوید.

یدک کار

ثبت نام و ایجاد پنل کاربری:

برای ثبت نام و فعالسازی پنل کاربری نیاز به وارد کردن اطلاعات تماس، نام و نام خانوادگی و رمز عبور دارید. چنانچه قبلا از طریق سایت خریدی انجام داده باشید پنل کاربری فعال دارید و نیازی به ایجاد پنل کاربری جداگانه و جدید ندارید.

در ورود اطلاعات تماس دقت کنید زیرا کد فعالسازی برای شماره ای که وارد کرده اید پیامک خواهد شد.

یدک کار

 

تایید اطلاعات و دریافت پیامک فعالسازی:

 با کلیک بر روی دکمه ثبت اطلاعات به صفحه ای هدایت میشوید که از شما میخواهد پیامک فعالسازی ارسالی از طرف مجموعه را در قسمت مربوطه وارد کنید تا تایید نهایی انجام شود.

پیام خوش آمد و ورود به سامانه کاربری:

پس از پشت سر گذاشتن مراحل فوق پیام خوش آمد گویی بر روی صفحه شما ظاهر و به سامانه کاربری خود هدایت خواهید شد.

یدک کار

 

درخواست فعالسازی پنل کسب درآمد:

در سامانه کاربری خود بر روی دکمه "کسب درآمد" کلیک کنید تا فرم مربوطه برایتان ظاهر شود.

فروشگاه یدک کار

 

در این صفحه با تکمیل کردن اطلاعاتی مانند نام و نام خانوادگی، آدرس وب سایت و مدت زمانی که هر روز قصد دارید فعالیت کنید وارد کرده و با تیک دار کردن گزینه تایید ضوابط و قوانین بر روی گزینه تایید درخواست کلیک کنید.

 همکاران ما با بررسی درخواست شما در حداقل زمان ممکن پنل تان را فعال میکنند تا بتوانید فعالیت نمایید.

یدک کار

 دریافت لینک مخصوص هر کالا و کسب درآمد:

برای اینکه لینک مخصوص خود را مشاهده کنید نیاز هست که حتما پس از ورود به سایت وارد سامانه کاربری خود شوید. در صورتی که نام و نام خانوادگی خود ر درکنار سبد خرید بالای سایت مشاهده کنید به این معنی است که با موفقیت وارد سامانه کاربری خود شده اید. لینک ساپورتر لینکی است که با ورود به صفحه هر محصول در قسمت پایینی توضیحات محصول قابل مشاهده است. در زیر این لینک مبلغی که از هر خرید به شما تعلق میگیرد نمایش داده میشود.

فروشگاه شمع خودرو

 

این لینک منحصر به فرد و مخصوص شماست و هر شخصی که با این لینک خرید نماید مبلغ پورسانت به حساب شما افزوده شده و میتوانید در خرید های خود از آن استفاده کرده و یا درخواست نمایید تا به صورت نقدی به حسابتان واریز شود.

توضیحات پنل کسب درآمد:

برای مشاهده پنل درآمدی خود پس از ورود به سامانه کاربریتان وارد بخش حساب شبکه بازاریابی من شوید. این بخش دارای یک بخش منو ها و یک بخش اطلاعات منو هاست که در ادامه تک تک آن ها را باهم بررسی میکنیم.

منو حساب درآمدی من:

ین منو شامل یک گزینه اضافه کردن متن و اضافه کردن بنر است که شما میتوانید از الگوهای از پیش تعریف شده یدک کار برای خود استفاده کنید و یا متن و بنر پیشنهادی خود را بارگزاری کنید تا پس از تایید مدیر سیستم از آن ها برای توسعه فروش خود و یا ساختن کمپین های تجاری استفاده نمایید.

یدک کا

 

در این منو شما همچنین یک لینک منحصر به فرد برای زیر مجموعه هایتان دارید. هر شخصی که از طریق این لینک به سامانه کسب درآمدی یدک کار اضافه شود درصدی از تراکنش های شخص و زیر مجموعه های آن برای شما نیز محاسبه شده و پرداخت میشود.

منو جمع کل:

این منو کل درآمد های شما از مجموعه فعالیت هایتان را مشخص و نمایش میدهد.

بخش 30 روز گذشته:

کلیک ها: هر شخصی که از طرف لینک های اختصاصی محصولات که شما برای آن ها فرستاده اید وارد وب سایت یدک کار شده و در هر قسمت از سایت کلیک کند مبلغی به حساب شما واریز میشود.

کلیک های منحصر: این کلیک مبلغ بیشتری نسبت به "کلیک ها" به حساب کاربریتان واریز میکند و به کلیک هایی گفته میشود که اولین بار شخص با کلیک بر روی لینک منحصر به فرد شما وارد سایت میشود.

فروش های در انتظار تایید: تمام فروش هایی که از طریق لینک های اختصاصی محصولات ارسالی شما صورت بگیرد ابتدا بایستی توسط مدیر تایید شوند تا درصد شما از آن فروش محاسبه و به حسابتان واریز گردد.

فروش های تایید شده: فروش هایی که از طریق لینک های اختصاصی ارسالی شما صورت گرفته و توسط مدیریت تایید شده است در این قیمت نمایش داده میشود.

کسب شده: میزان مبلغی که شما از تمام فعالیت های خود کسب کرده اید در این قسمت نمایش داده میشود.

 بخش مجموع:

کلیک ها: مجموع کل کلیک های انجام شده توسط افراد معرف شما به سایت از زمان عضویت تا بحال را در این بخش میتوانید ببینید.

کلیک های منحصر:مجموع کلیک هایی که باعث شده است اشخاص اولین بازدید از وب سایت به واسط کلیک بر روی لینک منحصر به فرد شما را داشته باشند در این قسمت قابل مشاهده است

فروش های تایید شده: تمام فروش های تایید شده مدیر که توسط لینک های ارسالی شمما از زمان عضویت در سامانه انجام شده است در این قسمت قابل مشاهده است.

کل اکتساب: کل درامد ششما از زمان عضویت در سامانه تا به امروز در این بخش قابل مشاهده است.

مجموع پرداختی: برای برداشت مبالغ سقف مبلغ ........... توسط سامانه تعریف شده است که شما پس از رسیدن به این سقف میتوانید درخواست پرداخت یا دریافت کد تخفیف نمایید. مجموع کل مبالغ دریافتی شما از مجموعه چه به صورت نقد و چه به صورت کد تخفیف در این قسمت قابل مشاهده است. 

پرداختی در انتظار تایید: درخواست پرداختی که ارسال میکنید پس از تایید مدیر به حساب شما واریز میگردد. مبلغ پرداختی در انتظار تایید شما در این بخش نمایش داده میشود. 

تعادل: این بخش میزان درصد رسیدن شما به سقف درخواست پرداخت را نشان میدهد.

منو کمپین:

در این منو شما میتوانید یک کمپین یا طرح فروش فوق العاده ای برای خود ایجاد کنید تا بتوانید فروش خود را افزایش دهید.

برای مثال در نظر داشته باشید شما مبلغ 1 میلیون تومان در پنل خود درآمد کسب کرده اید و میخواهید با استفاده از آن یک طرح تشویقی ایجاد کنید.

شما میتوانید برای یک کد شمع خاص مانند 4313 بوش که در مجموع فروش 4 عدد، 15 درصد از تراکنش به حساب شما واریز میشود یک کد تخفیف 10 درصدی تعریف کنید تا مشتریان بیشتری را تشویق به خرید این شمع نمایید.

10 درصد تخفیف در نظر گرفته شده در کمپین از اندوخاته 1 میلیونی شما نزد سامانه کسر میشود.

برای ایجاد کمپین روی دکمه ساختن کمپین کلیک کنید.

این بخش دارای 2 بخش نام کمپین و میزان درصد تخفیفی که میخواهید در این کمپین در نظر بگیرید میشود.

 

منو محصولات و پورسانت ها:

در این منو تمام محصولات به همراه لینک مخصوص شما، پورسانتی که از فروش این محصول به شما تعلق میگیرد و کد مرجع محصولات قابل مشاهده است.

همچنین در این بخش یک منو جستوجو قرار داده شده است تا در صورتی که به دنبال کالای خاصی میگردید با جستوجوی بخشی از عنوان محصول آن را به راحتی پیدا کنید.

منو فروش ها و پورسانت ها:

در این بخش شما میتوانید تمام خرید های انجام شده توسط لینک های مخصوص خود به همراه مبلغ فروش کل، درصد کمیسیون شما و وضعیت تایید یا عدم تایید فروش توسط مدیر را در این بخش مشاهده نمایید.

 منو بازاریابی شبکه ای:

در این منو شما میتوانید پورسانت حاصل از فروش مجموعه خود در مرحله های1 تا 4 را مشاهده کنید.

 

رتبه 1: کسانی که مستقیم توسط شما معرفی و عضو شده اند. 2 درصد از میزان تراکنش این رتبه به حساب شما واریز میشود.

رتبه 2: مشتریانی که توسط اعضای رتبه 1 شما عضو شده اند. 1 درصد از میزان تراکنش این رتبه به حساب شما واریز میشود.

رتبه 3: مشتریانی که توسط مجموعه رتبه 2 شماعضو شده اند و غیره. 1 درصد از میزان تراکنش این رتبه به حساب شما واریز میشود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و فعالسازی پنل خود راهنمایی زیر را دنبال و در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر با شماره 021284230  تماس بگیرید.

 

دیدگاه‌ها (1)

    • مسعود لوکی
    • 1400-11-06 00:58:43
    سلام ،ومن از دست‌اندرکاران یدک کار کمال تشکر را دارم،واقعا جنس‌ها و قیمت‌ها عالی هست،

دیدگاه جدید

محصول به لیست علاقمندی افزوده شد
محصول به لیست مقایسه افزوده شد